نیلوفر فلاح ـ یادداشت: چاپ کتاب را برای خود در دور دست ها نبینید.من دوستان زیادی دارم که کتاب دوست هستند و در این بین کتاب دوستان زیادی را دیده ام که دلشان می خواهند بنویسند و نوشته های خود را چاپ کنند.

زمانی که از آن ها می پرسم چرا برای این خواسته خود (چاپ کتاب) اقدامی نمی کنید، با پاسخ هایی مواجه می شوم که تعجب آور است.

اغلب افراد فکر می کنند که برای چاپ آثارشان، حتما باید ناشری را پیدا کنند که آثارشان را تایید کرده و سپس با سرامایه گذاری خودش، آن ها را چاپ کند.

اما اصلا اینطور نیست…

شما می توانید به راحتی نوشته های خود را چاپ کرده و نگران چیزی نباشید.

ذر خصوص این موضوع، حسین وش مشاور نشر سخنوران راهنما و یادداشتی را در اختیار من قرار داده است که آن را برای شما به اشتراک می گذارم تا اطلاعات بیشتری درباره این موضوع یافته و با اعتماد به نفس بیشتری به سمت چاپ آثار خود حرکت کنید.

حسین وش در رابطه با چاپ کتاب اینگونه نوشته است:

سلام و عرض ادب خدمت شما فرهیخته گرامی

دپارتمان چاپ کتاب  به شماره ثبت ۹۱۸۹ با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و چاپ هزاران عنوان کتاب تجربیات ارزشمند خود را در زمینه ی چاپ کتاب در اختیار عزیزانی قرار می دهد که می خواهند آثار خود را به کتاب تبدیل کنند. شما می توانید با مطالعه تارنمای چاپ کتاب اطلاعات کاملی در این زمینه کسب کنید.

قابل توجه نویسندگان گرامی: ما کتاب های شما را با کمترین هزینه ممکن برایتان چاپ خواهیم کرد برای اثبات این گفته ی ما شما می‌توانید از انتشارات مختلف در سراسر ایران استعلام قیمت بگیرید.

با توجه به افزایش هزینه ی کاغذ و چاپ اتشارات ما تصمیم دارد با هزینه ی بسیار کم نسبت به جاهای دیگر کتاب شما نویسندگان عزیز را به چاپ برساند، برای اثبات این ادعا شما قبل از اینکه با ما تماس بگیرید از سایر انتشاارت استعلام قیمت بگیرید.

کتاب شما در کمتر از یک ماه معمولا بیست روز تا یکماه به چاپ رسیده و برای شما ارسال می گردد.

چاپ کتاب از پایان نامه: برای گرفتن دو نمره پایان نامه شما میتوانید پایان نامه خود را به کتاب تبدیل کنید که هزینه ی بسیار کمتر از هزینه ی چاپ یک مقاله دارد  و البته در زمان بسیار کمی این کار انجام می شود که همان دو هفته تا یکماه کتاب شما به چاپ می رسد اما نگارش و چاپ مقاله از این پروسه زمانبر تر هست

جزوه به صورت کتاب: دوستانی که جزوه برای تدریس دارند نیز می توانند جزوه ی تدریسشان را به کتاب تبدیل کنند که این امر نیز هم باعث میشود کیفیت و خوانایی  کتاب بالاتر برود م به کار جلوه ی رسمی تری میدهد مثلا معرفی کتاب خیلی بهتر از معرفی جزوه می باشد و مهمتر از همه اینکه چاپ کتاب بسیار ارزانتر از جزوه تمام میشود که شما کپی کرده اید.

 کتاب کودک و نوجوان: کتاب کودک هم یکی دیگر از کتابهایی هست که دوستان اقدام میکنند داستانهای کودک معمولا مضربی از 6 هست مثلا 6صفحه یا 12 صفحه یا 18 صفحه و … دوستان از نظر تصویرگری نگران نباشند ما چندین تصویرگر داریم که مونه کارهای تصویرگرها برای نویسنده عزیز ارسال میگردد و هر کدام مورد پسند بود به سبک همان تصویر برای کتاب شما هم تصویرگری انجام خواهد شد.

کتابهای کودک معمولا رنگی و گلاسه هستن.

کتاب مجموعه مقالات: دوستانی که چندین مقاله در یک زمینه نوشته اند  هم میتوانند همه ی این مقالات را به صورت یک کتاب منتشر کنند.

 کتاب شعر: دوستان شاعر هم میتوانند اشعاری که چندین سال هست می نویسند و هنوز اقدام به چاپشان نکرده اند به صورت کتاب منتشر کنند. توصیه من این است که یکبار هم که شده اشعار را برای بررسی برای ما ارسال کنند اگر شعر از نظر محتوایی و ساختاری مشکلی نداشت برای چاپشان اقدام کنیم. تا حداقل زحماتی که این چند سال کشیده اید به ثمر بنشیند و از سرقت ادبی اشعارتان جلوگیری شود. چون این کار به منزله ثبت کتاب شماست

کتاب رمان: رمانهایی که مشکلی از نظر سیاسی و اخلاقی نداشته باشند در کمترین زمان توسط انتشارات ما به چاپ خواهد رسید. و مطلب دیگر اینکه صدور مجوز کتاب های رمان و شعر کمی بیشتر از کتابهای علمی طول میکشد.

کتاب در زمینه تخصصی:  دوستان دیگر در هر زمینه ای مثلا اشپزی، گل ارایی، مکانیکی، روانشناسی یا هر زمینه ی دیگر اطلاعاتی دارند و فکر میکنند تجربه هایشان به درد دیگران میخورد میتوانند این تجربیات را به صورت کتاب به دیگران منتقل کنند

 کتاب دانشگاهی: دوستانی که برای رشته های تخصصی و تدریس در دانشگاه یا چاپ کتاب برای ارائه رزومه دکترا میخواهند انجام بدهند ما این کار را در کمترین زمان با کمترین هزینه برای شما انجام خواهیم داد.

سایر زمینه ها: در سایز زمینه ها هم هر کتابی داشته باشید به شرطی که شرایط لازم برای چاپ را داشته باشد تیم ما در کمتر از یک ماه کتاب شما را به چاپ خواهد رساند.

برای اطلاع از هزینه ی تصویرگری و چاپ، تبدیل پایان نامه به کتاب، صفحه ارایی، چاپ کاتالوک و بروشور، طراحی جلد، طراحی پوستر تبلیغاتی و …  با ما تماس بگیرید

09183775334

09120617283

0935475233

لینک کانال تلگرامی ما

https://t.me/vashpub

 

لینک اینستاگرام

https://www.instagram.com/hosein_vash/

لینک سایر سایتهای ما

www.chapketab.com

www.hvash.ir

www.vashpub.ir

www.bookspub.ir

Www.chapketab.ir

www.chapoketab.ir

www.chapoketab.com

www.vashart.ir