چاپ و اکسپت مقاله

گروه آموزشی و پژوهشی ادوریس، معتبرترین و مطمئن ترین موسسه در زمینه مشاوره و آموزش نگارش پروپوزال و پایان نامه، نگارش و اکسپت تضمینی مقالات ISI و ISC، سمینار های داخلی و خارجی، تحلیل آماری پیشرفته، مدل سازی و شبیه سازی و ترجمه فوری و تخصصی می باشد که از سال 1388 توسط جمعی از نخبه ترین دانشجویان مقطع دکتری از برترین دانشگاه های کشور اداره می شود. در حال حاضر واحدهای این موسسه در تمامی رشته های مهندسی، علوم انسانی، علوم پایه، هنر، پزشکی و پیراپزشکی فعال بوده که انجام بیش از 650 پروژه پژوهشی دانشجویی و سازمانی در سال 92 دلیلی محکم بر این ادعاست. بخش پژوهشی گروه ادوریس با گردآوری قویترین و مجرب ترین اساتید بنام در تمامی رشته ها، توانسته است خدمات پژوهشی را با کیفیتی متمایز به دانشجویان عزیز ارائه دهد. فروش هر گونه فایل آماده، کپی برداری و دیگر مصادیق سرقت علمی از لحاظ مدیران گروه شدیدا ممنوع و مورد نکوهش بوده و تمامی طرح هایی که با خدمات گروه ادوریس به انجام میرسند توسط برترین داوران و اساتید دانشگاهی پیش از جلسه دفاع مورد داوری علمی قرار خواهند گرفت تا مشتریان ما با خیالی آسوده همراه همیشگی ادوریس باشند.                                                             

 

1.تجزیه و تحلیل های آماری

با استفاده از نرم افزارهای تخصصی در تمام رشته ها و گرایش ها

AMOS, LISREL, SPSS SYSTAT , SAS ,SPSS و … معادلات ساختاری(مدلهای علی-معلولی) ، مدلهای هوش مصنوعی ، الگوریتم های ژنتیک ، تحلیل های داده کاوی ، مدلهای اقتصادسنجی ، طراحی و اجرای پرسشنامه با روایی و پایایی معتبر (تحلیل ها توسط متخصصان آمار و با هزینه مناسب)                                                                                                                                                                                                                     

2.نگارش و چاپ تضمینی مقالات

(ISI..PubMed...ISC..Scopus…سمینار داخلی و خارجی): نگارش، تدوین، ویرایش و ترجمه تخصصی، پذیرش و چاپ تضمینی مقالات در ژورنالهای معتبر با ضریب تاثیر واقعی (مجلات از لحاظ لیست سیاه وزارت علوم مستمرا کنترل شده، در 20 روز با کمترین هزینه)

3.مشاوره، آموزش و همکاری در انجام پروپوزال و پایان نامه

در تمامی رشته ها و گرایش ها (انتخاب موضوع بر اساس جدیدترین مقالات ISI، ارائه گزارش گام به گام و قسط بندی هزینه، تحویل تمامی سورس های نرم افزار مربوطه، آموزش و مشاوره رایگان و کامل مراحل پژوهش، اصلاحات رایگان با پنجاه دپارتمان تخصصی)                    

            

4.ترجمه فوری، تخصصی و تضمینی

با توجه به تنوع رشته ها و گرایش های دانشگاهی، ترجمه روان و فنی اصطلاحات و منطبق با فرمت ژورنالهای معتبر از اصول مهم اکسپت به حساب می آید، ما در گروه ادوریس با بهره گیری از مترجمان خبره در رشته ها و گرایش های مختلف، تمامی خدمات مرتبط با ترجمه را به صورت فوری و با تضمین اصلاحات تا آخرین مرحله ارائه خواهیم داد. برای اطلاع از هزینه ترجمه کافی است فایل نهایی را به ایمیل موسسه ارسال فرمایید.

5.چاپ کتاب در تمامی رشته ها

چاپ کتاب از حوزه های تخصصی گروه ادوریس می باشد، ما با در اختیار داشتن طیف وسیعی از متخصصین و مولفین در تمامی رشته ها و گرایش ها (علوم انسانی، علوم پایه و فنی و مهندسی) قادر خواهیم بود با استخراج کتب فاخر با رعایت تمام اصول نشر علمی از پایان نامه های مقاطع ارشد و دکتری و همچنین تالیف کامل کتاب در موضوعات تخصصی (در جهت تقویت رزومه) تمامی مراحل را اعم از نگارش، ویرایش، اخذ شابک و مجوزهای لازم و در نهایت چاپ کتاب را در اسرع وقت و با تعرفه استاندارد به انجام برسانیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با مدیریت پژوهشی موسسه در ارتباط باشید.

 

کیفیت رمز ماندگاری است (ادوریس سایت انجام پایان نامه و چاپ مقاله ISI)

               

سوالات متداول 

اساتید گروه ادوریس دارای چه تخصصی هستند و سفارشات انجام پایان نامه و چاپ مقالات به چه گروهی ارجاع داده می شوند؟

اساتید گروه آموزشی و پژوهشی ادوریس شامل برترین دانشجویان دکتری و فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد هر رشته در دانشگاه های معتبر کشورمی باشند. که بعد از پایش و رصد مستمر به عضویت تیم های تخصصی گروه در آمده اند و لذا از تخصص و تجربه کافی در موضوع کاری خویش برخوردار هستند. در تاکید بر تخصص اساتید گرروه ذکر همین نکته بس که بسیاری از این بزرگواران داوران با سابقه ی مجلات علمی و پژوهشی میباشند

 

همراهان گرامی ادوریس توجه فرمایی، لطفا قبل از هر گونه سفارش جهت دریافت پذیرش مقالات isi و isc اعتبار مجلات را از طریق اخرین بلک لیست ارائه شده در سایت رسمی وزارت علوم چک بفرمایید :

 

 

در ادامه اخرین فهرست نشریات نامعتبر در سال 1394 آورده شده است:

برای اطمینان بیشتر میتوانید باز هم از طریق بخش نشریات معتبر و نامعتبر سایت رسمی وزارت علوم تایید بفرمایید :

 

 

 

دپارتمان چاپ کتاب (انتشارات سخنوران ) به شماره ثبت ۹۱۸۹ و چاپ بالغ بر هزاران عنوان کتاب تجربیات ارزشمند خود را در این زمینه در اختیار عزیزانی که می خواهند آثار خود را در سریعترین زمان با کمترین هزینه و بهترین کیفیت به چاپ برسانند
خدمات دپارتمان چاپ کتاب
اخذ مجوز چاپ کتاب
صفحه ارایی کتاب
طراحی جلد کتاب
ویراستاری کتاب
ترجمه
اکسپت مقالات
استخراج کتاب از پایان نامه
مشاوره در زمینه ی چاپ و تالیف کتاب

نویسندگان و فرهیختگان گرامی سوالات خود در مورد نحوه ی اخذ مجوز چاپ کتاب، صفحه ارایی، طراحی جلد، استخراج کتاب از پایان نامه و تبدیل پایان نامه به کتاب، هزینه ها و مراحل چاپ کتاب، نحوه ی عقد قرارداد برای چاپ کتاب، نگارش پایان نامه و اکسپت مقالات ای اس ای (ISI) و ای اس سی و چاپ  کتاب در تمام زمینه های مورد نظر با ما تماس بگیرید

پل های ارتباطی بین ما و شما

شماره تماس: ۰۹۳۵۴۷۵۲۳۳۳

پست الکترونیک

hoseinvash@yahoo.com

hoseinvash@gmail.com

آدرس دفتر انتشارات: تهران – خیابان کارگر شمالی- بعد از خیابان ادوارد برون – پلاک ۱۴۰۷

(لطفا قبل از حضور در انتشارات با ما هماهنگ کنید – ۰۹۱۸۳۷۷۵۳۳۴ حسین وش)