• 924

    چاپ کتاب

موسسه خیریه خادمین کتیج- مشاوره تبدیل پایان نامه به کتاب 09183775334 وش

 

بنام خالق مهربانی

بنی آدم اعضای یکدیگرند

 

که در آفرینش ز یک گوهرند

چو عضوی به‌درد آورد روزگار

 

دگر عضوها را نماند قرار

موسسه خیریه خادمین کتیج

تاریخ تاسیس: ۸۶/۶/۶

شماره ثبت:۵

شناسه ملی: ۱۰۵۰۰۰۰۰۵۰۶

هموطن و نیکوکار گرامی با اهدای سلام

موسسه خیریه خادمین کتیج در راستای خدمت به اقشار مختلف و محروم جامعه، تامین رفاه مردم و منافع کشور حرکت می‌کند و بنام مردم و اقشار مختلف جامعه سخن می‌گوید و با تبیین مسایل فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی و اقتصادی برای مردم می‌توا‌‌‌‌ند بهترین خدمت به کشور و مردم را انجام دهد. واین خیریه فعالیت خود را با تحت پوشش قراردادن خانواده های بی سرپرست، خودسرپرست و بدسرپرست، اعطای کمک های مالی به خانواده های مددجو، اعطای وام به مددجویان جهت اشتغال و … ، تلاش برای ارتقای فرهنگ و بهداشت و درمان خانواده های تحت پوشش، تلاش جهت ساخت و بازسازی فضاهای آموزشی و همچنین سایر اماکن عام المنفعه در جهت آبادانی و رفع نیاز های مردم محروم، کمک مالی به ایتام، پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان و دانش آموزان مستعد نیازمند، آغاز و در این هدف گذاری تلاش می‌گردد تا ظرفیت های نیکوکاری در جامعه گردآوری و جذب شده و در جهت توانمندسازی و آسیب زدایی گروه های هدف به کار گرفته شود تا مخاطره فضاهای پرخطر اجتماعی کاهش پیدا کرده و در نهایت منجر به افزایش سرمایه های اجتماعی و ظرفیت توانمندی‌های جامعه شود. و سایر خدمات عمرانی، اقتصادی و بهداشتی و معنوی انسان دوستانه در راستای رفع نیازهای محرومین.

       هموطن در این میان، کسانی هستند که از این داشتنی‌ها سهمی ندارند؛ پدر و مادرانی که در مقابل خواسته‌های فرزندان خود شرمنده می‌شوند.

کسانی که صورت‌ها‌ی خود را با سیلی سرخ نگه می‌دارند. کسانی هم هستند که اوضاع زندگیشان از این هم غم بارتر است نه سرپناهی دارند نه دست محبتی که آنها را نوازش کند.
خیلی هم، از ما دور نیستند کافی در شلوغی این روزهای بازار اطرافت را نگاه کنی شمارِ زیادی از کودکانی را مشاهده می‌کنی که برای گذران زندگی سخت خود از سر این چهار به آن چهار راه دنبال آدم ها و ماشین ها می‌دوند؛ کودکانی که به جای آن که در کلاس درس باشند و آموخته هایشان را مشق کنند یا در حال بازی با هم سالان خود باشند در کنار خیابان ها پرسه می‌زنند و دغدغه شان این است که اجناسشان را به فروش برسانند.

   و این عدالت نیست که که عده‌ای باشند که از روی شکم سیری و برخورداری از ثروت های کلان و به فکر مسافرت های آن چنانی باشند و در عیش و نوش غرق باشند و خرج های آن چنانی داشته باشند و حتی به مخیله ذهنشان هم خطور نکند که شاید کسانی باشند که به نان شبشان محتاج‌اند و یا این که آنها را ببینند و از کنارشان بی‌اعتنا بگذرند.

     در این اوضاع نابسامان اقتصادی که قشر عظیمی از مردم با آن درگیر هستند و هرکس کلاه خود را می‌چسبد که باد نبرد، یادمان باشد که کسانی هم هستند که در گوشه و کنار این شهر اوضاع زندگی‌شان سخت می‌گذرد و کسی هم نیست که دلش به رحم آید و اقدامی انجام دهد.

حواسمان به اطرافمان باشد که شاید دوست و همبازی فرزندمان پولِ خرید لباس و کفش نو ندارد.
زیبنده نیست که از کنار همنوعان نیازمندمان بی اعتنا عبور کنیم؛ ککِمان هم نگزد و فقط به فکر خودمان باشیم که مبادا از قافله مشتریان بازار عقب بمانیم و دغدغه‌مان این باشد که شاید فلان دوست، فامیل و آشنا فلان وسیله را خریده و ما نخریده‌ایم.

     ما مشغول برآورده کردن خواسته‌های فرزندانمان هستیم گوشه چشممان به کسانی باشد که از روی نداری نمی‌توانند برای بچه شان خریدی داشته باشند و چه خوب می‌شود اگر پول‌هایی را که برای خریدهای خرج می‌کنیم مقداری از آن را هرچند که اندک باشد برای کودکانی کنار بگذاریم که حسرت پوشیدن یک دست لباس نو را دارند و بتوانیم با این کار لبخندی هرچند کوتاه را بر لبانشان بنشانیم. آن پولی را که در این راه صرف می‌کنیم شاید برای ما هیچ باشد ولی مطمئناً دل همنوعی را شاد می‌کند و این از هزاران کار خیر دیگر بهتر است.

یادمان باشد که نیکی کردن به وقت بی نیازی هنر نیست، هنر آن است که وقتی که خودت هم نیاز داشته باشی بتوانی نیاز کسی را برطرف کنی. و چه خوب می‌شود که اگر در روزهای شاد زندگیمان، خوشی‌هایمان را با دیگران تقسیم کنیم و آنها را نیز در این شادی سهیم کنیم. درد نداری هم نوعانمان را درک کنیم و با عملی خداپسندانه و آبرومندانه، نیازمندان و محرومان را فراموش نکنیم و لبخند و شادی را به آنان هدیه کنیم.

مگردان غریب از درت بی ‏نصیب

 

مبادا که گردی به درها غریب

بزرگی رساند به محتاج، خیر

 

که ترسد که محتاج گردد به غیر

به حال دل خستگـان درنـگر

 

که روزی تو دل خسته باشی مگر

درون فروماندگان شاد کـن

 

ز روز فرومانـدگی یاد کـن

نه خواهنده‏ ای بر در دیگران

 

به شکرانه، خواهنده از در مران

 

 

ضمن تشکر از همه هموطنان خوب ونیکوکار که همیشه همراه و یاور خیریه و محرومین بوده و از هیچ کوششی دریغ نورزیده‌اند.

امید است که این خیریه بتواند با جلب کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم انساندوست ونیکوکار سراسر کشور نظیر: زکات٬ نذورات، تبرعات و غیره … و با سازماندهی صحیح و مصرف درست ان در جهت رفع برخی از مشکلات اقشار محروم و کم در امد و سامان بخشیدن به وضع اقتصادی٬ بهداشتی وتحصیلی بچه‌های بدسرپرست، بی سر سرپرست و ایتام و خانواده‎های نیازمند در حد توان قدم مثبتی بردارد. شما نیکوکاران می‌توانید کمک‌های نقدی شامل: زکات٬ خیرات و … غیرنقدی: از لوازم خانگی نو و مستعمل گرفته تا پوشاک و امکانات و ضروریات زندگی به حساب خیریه واریز و ارسال فرمایید. لذا شما مردم خير و نیکوکار مي‌توانيد کمکهای نقدی وغیرنقدی خود را به اين مؤسسه واریز و یا ارسال نمائيد. ضمنا شما می‌توانید خیرین را به ما معرفی و یا ما را به خیرین معرفی فرمائید.

و همچنین شما می‌توانید در طرح‌ها و موارد  ذیل ما را یاری و همراهی بفرمائید:

*احداث: مدرسه، کتابخانه، حفرچاه آب و آبرسانی معمولی، مسکن، خانه بهداشت، حمام، غسالخانه و …

 * اشتغال زایی، سرمایه‌گذاری و راه اندازی کارگاه‌های زود بازده.

* توزیع و اهدای: موادغذایی،پوشاک،لوازم منزل و جهیزیه، ذبح قربانی، نوشت افزار: به مناسبت‌های مختلف مثل رمضان، اعیاد. سال تحصیلی و …

* حمایت از: کودکان، ایتام، دانش آموزان، بیماران و نیازمندان  وسایر خدمات بشردوستانه …

حضور و بازدید شما ازمنطقه مایه افتخار و خوشحالی ما خواهد بود. منتظریم …

شماره حساب  سیبا ( 0107955539007 ) بانک ملی  بنام مؤسسه خیریه خادمین کتیج

آدرس: استان سیستان وبلوچستان شهرستان فنوج – مرکزبخش کتیج

کدپستی:9988113388

تلفن: 05437188798        فکس: 05437188797 – 0098        همراه: 09159974036

www. khademin-kotij. com   – info@khademin-kotij. com

 

 


چاپ کتاب

چاپ کتاب ارزانتر از همه جا

سلام و عرض ادب خدمت شما فرهیخته گرامی ( لطفا این قسمت را مطالعه بفرمایید)

انتشارات سخنوران با مجوز رسمی  از وزارت فرهنگ و  ارشاد اسلامی به شماره ثبت ۹۱۸۹ و چاپ بالغ بر هزاران عنوان کتاب تجربیات ارزشمند خود را در این زمینه در اختیار عزیزانی که می خواهند آثار خود را   به کتاب تبدیل کنند قرار می دهد. شما با مطالعه مطالب این سایت اطلاعات کاملی در زمینه چاپ کتابتان کسب کنید.

قابل توجه نویسندگان گرامی: ما کتابهای شما را با کمترین هزینه ممکن برایتان چاپ خواهیم کرد برای اثبات این گفته ی ما شما می‌توانید از  انتشارات مختلف در سراسر ایران استعلام قیمت بگیرید.

* نکته: اگر وقت کمی دارید و می خواهید خلاصه ای از روند چاپ کتاب، تبدیل پایان نامه به کتاب، و نحوه ی قرارداد و بقیه ی مراحل چاپ کتاب دارید بهتر است در قسمت بالا روی سه کادر دایره ای کلیک کنید تا با جزئیات کار و فرایند چاپ کتاب بیشتر اشنا شوید.
* در صورت نیاز به هر گونه مشاوره در زمینه چاپ کتاب، استخراج کتاب از پایان نامه، نگارش کتاب، صفحه ارایی کتاب و … میتوانید از راه های زیر با ما ارتباط برقرار کنید

آدرس دفتر انتشارات: تهران – خیابان کارگر شمالی- بعد از خیابان ادوارد برون – پلاک ۱۴۰۷
( لطفا قبل از حضور در دفتر انتشارات از طریق تماس تلفنی با شماره زیر با ما هماهنگ کنید – حضور شما در انتشارات مایه افتخار ماست)

شماره تماس:   ۰۹۱۸۳۷۷۵۳۳۴    حسین وش
پست الکترونیک ( ایمیل ) :

hoseinvash@yahoo.com
hoseinvash@gmail.com

چاپ کتاب

 

1 دیدگاه

  • بارانی /لطفا مطلب جدید را جایگزین بفرمائید / اکتبر 8, 2016 در 1:26 ب.ظ

    همراه با موسسه خیریه خادمین کتیج از استان سیستان و بلوچستان

    هموطن خوبم ! سلام و درود بیکران خدا بر شما ، گوهر وجودتان پایدار و برقرار و گامهایتان استوار و ماندگار .

    رفع محرومیت های کتیج در گرو همکاری و یاری نیکوکاران ایرانی :

    درباره مؤسسه : تاریخ تاسیس: ۸۶/۶/۶ * شماره ثبت :۵ * شناسه ملی : ۱۰۵۰۰۰۰۰۵۰۶

    در کوچه پس کوچه های شهری دور کودکی چشم انتظار محبت دیگران است ، با دستان کوچکش در این روزها آرزوهای بزرگی را در دل یک نقاشی جای میدهد آروزهایی که برای خیلی از بچه های کشور ما زیاد هم بزرگ نیست اما برای او خیلی بزرگ و دست نیافتنی شده ، گوشه ای از نقشه ایران زمین را که خوب نگاه کنیم خانه او را خواهیم یافت خانه ای در دل محرومیتی به معنای واقعی و آدم هایی که در همسایگی این کودک در فقر و محرومیت او شریک هستند .

    اینجا کتیج است منطقه ای در دل سیستان و بلوچستان که شاید نامش را نیز تا به امروز نشنیده باشید ، اینجا کتیج است منطقه ای واقع دردویست وپنجاه کیلومتری ایرانشهر و چابهار. منطقه ای است که نه تجارتی دارد و نه شهرک صنعتی و نه فضای اشتغال برای مردم ، نوجوان های اینجا اکثرا به خاطر نبود امکانات تحصیلی در سن 14 تا 18 سالگی ترک تحصیل می کنند و ناگزیر برای کار به بنادر می روند . فقر و بیکاری سرپرست خانواده نیز باعث میشود تا کارگری بشود تنها درآمد نوجوان ها و جوان ها آنهم در نقطه ای دور از خانواده .

    اینجا بیکاری بیداد می کند و داشتن یک زندگی ساده برای بچه ها آرزویی دست نیافتنی است و پدر با قدی خمیده و مادر با دستانی پینه بسته در مقابل این آرزوها تنها شرمنده میماند و بس .

    خیلی از مردم این دیار سرپناه و شغل مناسبی ندارند خیلی از آنها لباس و غذای مناسبی هم ندارند و خیلی دیگر در رستاها حتی آب آشامیدنی سالم هم ندارند .

    باورش شاید سخت باشد اما در این دیار میتوان محرومیت را به معنای واقعی دید و با همه وجود احساس کرد .

    در قلب کتیج اما چند سالی است خیریه ای به همت چند جوان ایجاد شده که نامش خادمین کتیج است خیریه ای که هدفش چیزی جز کمک به مردم منطقه و رفع محرومیت نیست و برای تحقق این مهم از هیچ کوششی دریغ نمیکند ، اما رفع محرومیت از این منطقه با توجه به وسعت آن نیاز به کمک خیرین از سراسر کشور دارد .

    در سال 1386 بود که جرقه ایجاد این خیریه در ذهن من زده شد ، وقتی به مردم اطرافم نگاه میکردم و میدیدم که چطور با مشکلات زیاد زندگی دست و پنجه نرم میکنند و کودکان دیارم چگونه در سختی و تهی دستی بزرگ میشوند تصمیم گرفتم و از خدا خواستم کمکم کند برای کمک به مردم و رفع محرومیت منطقه و همچنین جذب خیرین و نیکوکاران خیریه ای را تاسیس نمایم و از همین رو با همت و همکاری جمعی از خیر اندیشان فرهنگی و جوانان فعال اجتماعی این موسسه را تاسیس کردیم و از همان زمان تصمیم گرفتیم تا در جهت رفع محرومیت این منطقه و کمک به مردم نیازمند آن از هیچ کوششی دریغ نکنیم .

    این خیریه فعالیت خود را با تحت پوشش قراردادن خانواده های بی سرپرست، خودسرپرست و بدسرپرست آغاز کرد و در حال حاضر نیز کمک های مالی به خانواده های تحت پوشش ، اعطای وام به آنها جهت اشتغال،راه اندازی کارگاه های زودبازده ، تلاش برای ارتقای فرهنگ و بهداشت و درمان خانواده های تحت پوشش، تلاش جهت ساخت و بازسازی فضاهای آموزشی و همچنین سایر اماکن عام المنفعه در جهت آبادانی و رفع نیاز های منطقه کمتر توسعه یافته کتیج ، حمایت مادی و معنوی از ایتام، دانش آموزان و دانشجویان نیازمند را در دستور کار دارد .

    در طول این چند سال نیز تمام توان خود را به کار بستیم تا بتوانیم با جذب خیرین در جهت رفع محرومیت منطقه که به معنای واقعی محروم است گام برداریم و کار خدا پسندانه ای انجام دهیم .

    هموطنم !علاوه بر محرومیتی که مردم این منطقه گریبانگیر آن هستند نیازهای مهم دیگری نیز در منطقه وجود دارد که از جمله این نیازها :

    احداث فضاهای های آموزشی است به طوریکه در منطقه کتیج * ساخت پنج مدرسه 8 تا 12 کلاسه

    *چهار مدرسه دو و سه کلاسه مبلغ ساخت هرباب مدرسه ششصد میلیون ریال *چهار باب فضای اموزشی دخترانه راهنمایی و دبیرستان مبلغ هر فضا حدود سه میلیار بالا و پائین هم دارد *ساخت بیش از 20 کلاس درس در مدارس موجود نیاز است مبلغ ساخت هر باب کلاس دویست و پنجاه میلیون ریال * همچنین کمبود تجهیزات رفاهی ، سرمایش ، گرمایش ، سرویس بهداشتی صدو پنجاه میلیون ریال ،نمازخانه مدارس چهار صد میلیون ریال و کتابخانه در مدارس پانصد میلیون ریال به بالا * در کنار این موارد به حفر 20 حلقه چاه آب برای آبرسانی معمولی به روستاها ومدارس نیاز است مبلغ حفر چاه آب و ابرسانی و محزن بالای صد میلیون ریال تا صدو پنجاه میلیون ریال . * دانش آموزان این منطقه همچنین نیازمند کمک خیرین هستند تا برای ادامه تحصیل بورسیه تحصیلی بگیرند مبلغ بورسیه ماهیانه پانصد هزار ریال تا یک میلیون ریال . * در منطقه ما خوابگاه شبانه روزی برای دختران وجود ندارد و از همین رو بسیاری از آنها با توجه به نبودن خوابگاه دخترانه در مرکز بخش و همچنین نداشتن مدرسه راهنمایی در روستاها ناگزیر ترک تحصیل میکنند مبلغ ساخت خوابگاه ممکن است 6 میلیار ریال هزینه ببرد ، خوابگاه پسران نیز نیازمند تعمیر اساسی دارد مبلغ مرمت 600 میلیون * برگزاری کلاس های ضمن خدمت برای معلمین تمام مقاطع تحصیلی * برگزاری کلاس های فوق العاده برای دانش آموزان کم استعداد * ساخت و ایجاد مهد کودک و پیش دبستانی برای کودکان جهت آموزش و آمادگی قبل از ورود به مدرسه بدلیل دو زبانه بودن مبلغ ساخت مهد کودک 2 میلیاد با تجهیزات * تامین تغذیه دانش آموزان بی بضاعت هر دانش آموز مبلغ سیصد هزار ریال بیش از هزار دانش آموز * کفالت ایتام و حمایت از دانش آموزان بی بضاعت ، حمایت از دانش آموزان بیمار کفالت ایتام مبلغ یک میلیون ریال * ساخت خانه بهداشت مبلغ تقریبی 900 میلیون ریال * مرکز بهداشتی و درمانی مجهز 6 مبلغ الی 7 میلیار ریال * ایجاد اشتغال در غالب راه اندازی کارگاههای زود بازده، دادن تسهیلات بدون سود به جوانان جهت اشتغال * ساخت مسکن و سرویس بهداشتی برای نیازمندان مسکن مبلغ سیصد میلیون ریال سرویس بهداشتی شصت میلیون ریال * حمایت از جوانان ورزشکار و ساخت فضاهای ورزشی ، * ساخت مجتمع آموزشی ،رفاهی و آسایشی، ورزشی و خیریه ای برای کودکان بدسرپرست و بی سرپرست البته وابسته به خیریه جهت ایجاد فضایی مناسب برای کودکان مبلغ شش میلیارد *پرداخت هزینه ازدواج و جهیزیه جوانان مبلغ پنجاه میلیون ریال * سرمایه گزاری در زمینه ایجاد یک پمپ بنزین در منطقه با توجه به اینکه تا شعاع شصت کیلوتری پمپ بنزینی وجود ندارد حدود 8 میلیارد ریال .

    هموطن گرامی موارد فوق از جمله نیازهای این منطقه است که رفع آنها دست یاری هموطنان و خیرین سراسر کشور را می طلبد .

    ضمن تشکر از همه خیرین و نیکوکاران علی الخصوص هموطنان مهربان و دلسوز تهرانی و همه هموطنان نوع دوست که همیشه همراه و یاور خیریه و محرومین بوده و از هیچ کوششی دریغ نورزیده‌اند ، امید است که این خیریه بتواند با جلب کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم انساندوست و نیکوکار سراسر کشوردر جهت رفع برخی از مشکلات اقشار محروم و کم در آمد و سامان بخشیدن به وضع اقتصادی٬ بهداشتی وتحصیلی بچه‌های بدسرپرست، بی سرپرست و ایتام و خانواده‎های نیازمند در حد توان قدم مثبتی بر دارد.

    افرادی که تحت پوشش این خیریه هستند به معنای واقعی نیازمند می باشند به طوریکه حتی به نان شبشان نیز محتاج هستند ، یادمان باشد که نیکی کردن به وقت بی نیازی هنر نیست، هنر آن است که وقتی که خودت هم نیاز داشته باشی بتوانی دست تهی دستی را بگیری و چه خوب می‌شود که در روزهای شاد زندگیمان، خوشی‌هایمان را با دیگران تقسیم کنیم و آنها را نیز در این شادی سهیم کنیم .

    هموطن نوع دوست و نیکوکاران شما می‌توانید کمک‌های نقدی خود و همچنین کمک های غیرنقدی خود شامل لوازم خانگی نو و یا مستعمل، پوشاک و امکانات و ضروریات زندگی را برای ما ارسال نمایند تا به دست نیازمندان واقعی برسد .

    هموطنان عزیز میتوانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب سیبا 0107955539007 بانک ملی بنام مؤسسه خیریه خادمین کتیج واریز نمایند و یا کمک های غیر نقدی خود را به آدرس سیستان و بلوچستان – شهرستان فنوج -مرکزبخش کتیج ، کدپستی:9988114373 دفتر خیریه خادمین کتیج ارسال نمایند.

    البته برای ما جای بسی خوشحالی است که بتوانیم پذیرای هموطنانمان در منطقه نیز باشیم تا آنها از نزدیک بتوانند با محرومیت منطقه بیشتر آشنا شوند .

    تلفن: 05437188798 و فکس: 05437188797 و همچنین شماره همراه : 09159974036 نیز به صورت شبانه روزی پاسخگوی هموطنان خواهد بود .

    سايت رسمي موسسه خیریه خادمین کتیج نیز به آدرس http://www.khademincharity.com/fa/

    ایمیل خیریه نیز : Info@khademincharity.com

    صفحه موسسه در اينستاگرام: http://www.instagram.com/khademin_kotijcharity

    صفحه موسسه در لنزور : http://www.lenzor.com/khademin_charity

    تلگرام : http://telegram.me/Khademin_kotijcharity

    با توجه به اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم منطقه کتیج ایجاد اشتغال وسرمایه گذاری میتواند در رفع محرومیت این دیار تحول عظیمی ایجاد نماید

    پاسخ