• 924
  • 927
  • 926
  • 928
  • 1128

مراحل استخراج مقاله از پایان نامه

✍🏻 #آموزشی

✅ مراحل استخراج #مقاله از #پایان_نامه,

نحوه استخراج مقاله از پایان نامه (چگونگی استخراج مقاله از پایان نامه) بصورت زیر است:

1️⃣ مقاله استخراجی دارای ساختاری مشابه پایان نامه است و در این مقاله دانشجو باید بتواند پایان نامه خود را طبق اصول مقاله نویسی در حداکثر 10 تا 15 صفحه خلاصه نماید.

2️⃣ عنوان مقالات استخراجی نباید یکسان بوده و همچنین با مقالات پیشین تفاوت داشته باشد. با یک جستجوی ساده به فارسی و انگلیسی در #گوگل یا گوگل اسکولار (Google Scholar) می توانید از این مورد مطمئن شوید.

3️⃣ موضوع مقالات باید بگونه ای طراحی شود که بروز بوده تا شانس پذیرش مقاله در مجلات #ISI، مجلات ISC، مجلات اسکوپوس Scopus و یا پابمد pubmed و مدلاین medline (مخصوص دانشجویان و اساتید پزشکی) بالا رود.

4️⃣ #چکیده پایان نامه بایستی شامل موضوع تحقیق، هدف تحقیق، مراحل انجام کار، نوآوری های مدنظر، نتایج کلیدی مقاله در حدود 100 تا 200 کلمه نوشته شود.

5️⃣ به نقل و قول از مقاله های دیگر توجه نکنید و به مقالات اصلی جهت #ارجاع_دهی مراجعه نمایید. برای این کار می توانید از نرم افرار zotero، Endnote و یا سایت استفاده نمایید.

6️⃣ دانشجویان می توانند قبل از تدوین مقاله مستخرج از پایان نامه با شیوه های نگارش #مقالات فارسی از نمونه های مشابه در حیطه تخصصی خود به پایگاه مقالات جهاد دانشگاهی www.sid.ir و یا مجلات الزویر، تیلور، اشپرینگر و … مراجعه نمایند و مقاله خود را در قالب ساختار مورد نظر نگارش نمایند.

7️⃣ انتخاب #مجله مورد نظر بر اساس اصول انتخاب مجله و سطح بندی مقاله استخراج شده

8️⃣ از آنجایی که فرآیند #داوری مقالات در مجلات داخلی و یا خارجی در پایگاه های الزویر، اشپرینگر، و …طولانی بوده بهتر است دانشجو با توجه به زمان خود مجله را انتخاب نمایند.

9️⃣ در مواردی که دانشجو وقت آنچنانی برای پذیرش مقاله خود نداشته باشد، مجلاتی که با اخذ هزینه فرآیند داوری را تسریع می بخشند، می بایست مجله انتخاب شده جزو مجلات معتبر بودهو در لیست سیاه وزارت علوم و دانشگاه آزاد قرار نداشته و همچنین جعلی نباشد.

🔟 از آنجایی که چاپ مقاله در #همایش یا #کنفرانس های ملی و بین المللی یکی از شیوه های آسان پذیرش و چاپ مقاله است .

مشاوره رایگان چاپ کتاب

09120617283

چگونه میشود پایان نامه را کتاب کرد،چاپ پایان نامه،کتاب نویسی،چگونه کتاب بنویسیم،چرا کتاب بنویسم،چاپ کتاب ازران و اسان،چاپ کتاب فوری،چاپ کتاب در استان ها،چاپ کتاب در شهرستان،چا پکتاب رایگان،: چاپ کتاب درسی ایران ،،چاپ کتاب در خارج از کشور،چاپ کتاب کودک ،چاپ کتاب ارزان ،چاپ کتاب داستان ،چاپ كتاب هاي درسي ،چاپ كتاب با هزينه ناشر ،چاپ و نشر کتاب،چاپ و نشر کتب درسی ایران ،چاپ و نشر ،انتشار كتاب،چاپ کتاب،چاپ كتاب شعر،تبدیل پایان نامه به کتاب،شرايط چاپ كتاب،اداره کتاب،تجدید چاپ،دریافت شابک از اداره کتاب،راهنماي چاپ كتاب،راهنمای نشر کتاب،شابك گرفتن برای کتاب،فهرست نويسي كتابخانه ملي،فهرست نویسی فیپا،فيپا،كتاب،مجوز ارشاد كتاب،مراحل چاپ كتاب،چگونگي چاپ كتاب ،نحوه چاپ كتاب ،چاپكتاب ،چاپ ديجيتال ،چاپ ديجيتال كتاب ،چگونه كتاب چاپ كنم،چاپ کتاب در تیراژ کم ،تبدیل پایان نامه به کتاب،چگونه می توانم کتابم را چاپ کنم،چاپ کتابهای آموزشی،مراحل چاپ کتاب چگونه است، كتاب چاپفهرست ،تبلیغات چاپی ،اسناد اوراق تبلیغاتی ،اوراق چاپی اسناد چاپی ،چاپ اسناد ،چاپ اوراق ،چاپ اوراق اداریكنيم،چاپ کتب درسی،چاپ کتاب شعر،چگونه شعر هایم را چاپ کنم،حمایت از چاپ شعر،اخذ مجوز چاپ،گرفتن مجوز چاپ،مجوز چاپ كتاب ِنحوه تبدیل پایان نامه به کتاب،گرفتن مجوز برای چاپ كتاب،چاپ كتاب ناشر مولف،سیستم جامع صدور مجوز چاپ و نشر کتاب،چاپ کتاب شعر ُ نشر کتاب،چگونه کتاب بنویسم،راهنمای نوشتن کتاب،راهنمای چاپ کتاب،انتشار کتاب،تيرا‍‍ژ پايين كتاب،چاپ كتاب تيراژ